Ðжилтнууд Ñ‘Ñ Ð·Ò¯Ð¹Ð³Ò¯Ð¹ Ð°Ð°ÑˆÐ»Ð°Ñ…Ð°Ð°Ñ ÑÑргийл

Залуу ажилтнууд дÑвшин ажилахын тулд худал Ñрихад бÑлÑн бөгөөд товч намтраа худал бөглөж байгаа нь ажлын байрны Ñ‘Ñ Ð·Ò¯Ð¹ үлÑмж Ñ…ÑмжÑÑнд унаж буйг харуулж байна.
“Манлайлал болон Удирдлагын инÑтитутâ€-ын мÑдÑÑллÑÑÑ€ Их Британийн менежерүүдийн 72% нь ажилтнууд Ó©Ó©Ñ€Ñдийн алдаагаа нуухын тулд худал Ñ…Ñлж, мөн тооны Ñ…Ò¯Ð¼Ò¯Ò¯Ñ Ñ…Ð°Ð¼Ñ‚Ñ€Ð°Ð½ ажиллагÑдаа ажлаа Ñ…Ñлбарчлан шаардлага хангахгүй гүйцÑтгÑж байна гÑж мÑдүүлдÑг аж. Судалгаанд оролцÑон 1,600 менежерүүдийн 68% нь Ñ…Ò¯Ð¼Ò¯Ò¯Ñ Ð±Ð°Ð³Ð¸Ð¹Ð½Ñ…Ð°Ð° гишүүдийг араар нь муулж байхыг харÑан гÑÑÑн байна.
Ðжлын байрны хамгийн Ñ‘Ñ Ð·Ò¯Ð¹Ð³Ò¯Ð¹ 10 зан авир
1. Ðмарчлах – 72%
2. Ðлдаагаа нуухын тулд худал Ñ…ÑлÑÑ… – 72%
3. Хамтран ажиллагÑдаа муулах – 68%
4. Хариуцлагаа буÑдад тохох – 67%
5. Залхуурах – 64%
6. БуÑад хүмүүÑийн алдааг нуухын тулд худал Ñ…ÑлÑÑ… – 63%
7. БуÑад хүмүүÑийн гүйцÑтгÑÑÑн ажлын төлөө Ñайшаал магтаал хүртÑÑ… - 57%
8. ӨвчтÑй гÑж худал Ñ…ÑлÑн чөлөө авах – 56%
9. Ур чадвар, туршлагынхаа талаар худал Ñ…ÑлÑÑ… – 54%
10. ÐжлааÑаа Ñ…Ñмд үнÑÑ‚Ñй зүйлÑийг авах – 52 %
ГÑхдÑÑ Ð±Ò¯Ñ… бурууг ажилтнуудад тохож болохгүй зарим тохиолдолд дарга нар Ñанаатайгаар болон ÑанамÑаргүйгÑÑÑ€ ажлын байранд Ñ‘Ñ Ð·Ò¯Ð¹Ð³ÑÑ Ð±Ð°Ð¹Ð´Ð°Ð» бий болоход нөлөөлж байдаг.
Байгууллагууд ажлын байрны Ñ‘Ñ Ð·Ò¯Ð¹Ð½ Ñоёлыг бүрдүүлÑхийг улам Ñ…Ò¯ÑÑÑ… болÑон нь ажлын байранд юуг хүлÑÑн зөвшөөрөх, зөвшөөрөхгүй талаар тодорхой заавар гаргах шаардлагыг бий болгож байгаа юм.